Badania marketingowe
Identyfikacja potrzeb i oczekiwań klientów na rynkach zagranicznych w celu dopasowania oferty handlowej i działań promocyjnych do wymogów wskazanych rynków zagranicznych; Przeprowadzenie badań ankietowych i wywiadów telefonicznych
Wyszukiwanie zagranicznych kontrahentów
Weryfikacja potencjalnych kontrahentów zagranicznych przedsiębiorstwa wraz ze sprawdzeniem ich wiarygodności
Kontakt z zagranicznymi kontrahentami w imieniu klienta
Przedstawienie oferty handlowej klienta zagranicznym przedsiębiorstwom, odpowiadającym profilem oczekiwaniom klienta.
Rozpoczęcie negocjacji w imieniu klienta z zagranicznym kontrahentem.
Organizacja spotkań biznesowych w imieniu klienta z potencjalnymi zagranicznymi kontrahentami.
Udział w krajowych i zagranicznych spotkaniach biznesowych i reprezentowanie interesów klienta.
Strategie finansowania działalności eksportowej przedsiębiorstwa
Wskazanie źródeł finansowania działalności eksportowej w zależności od potrzeb i możliwości klienta;
Wskazanie możliwości zabezpieczenia transakcji eksportowych na wybranych rynkach zagranicznych;
Dobór adekwatnego ubezpieczenia należności eksportowych
Bazy danych / opracowanie dedykowanych baz danych kontrahentów krajowych i zagranicznych
Oferujemy opracowanie wyselekcjonowanej bazy danych kontrahentów krajowych i zagranicznych.
Naszym Klientom oferujemy:
Typowe bazy danych wg kryteriów określonych przez klienta. Bazy zawierają nazwę firmy, podstawowe dane teleadresowe wraz z mailem i www.
Bazy dedykowane, ściśle dostosowane do wymagań, zweryfikowane przez naszych pracowników – w efekcie klient otrzymuje bazy z potwierdzonymi i uaktualnionymi danymi teleadresowymi oraz profilem działalności, dostarczane wraz z naszym rankingiem zweryfikowanych firm.